miercuri, 26 februarie 2014

Și..


Așteptarea mea, e ca o ploaie fără curcubeu.
Sau ca un labirint, acoperit
Cu iluzii și vise și păreri contrazise.

Mă uit pe geam, acum, și văd în zare
Că vine vara cu ale ei petale,
Fără soț.

Și abia aștept ca marea să mă îmbrățișeze
Să respir nisip și alge
Și scoicile să-mi construiască un pat
Și pescărușii să mă adoarmă.

Și liniștea să-mi fie parteneră la cafea
Și zaharul subiect de bârfă.
Aș vrea ca ceașca de cafea să-mi cânte
Și valurile să-i fie dirijor
Și mintea mea să fugă departe de mine
Și gândurile cu un vapor.

Și cărțile să-mi ducă trupul într-un basm
Și ochii să danseze vals
Și zâmbetul să stea mereu treaz
Și părul să mimeze în aer,  un joc nepăsător!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...