sâmbătă, 1 martie 2014

Un joc...de șah!

Gândurile tale sunt ca un joc de șah:
Mă atragi și mă respingi și te vrei uitat
Vrei Regina, dar ataci încet și detașat.
Nu mai alerg în vise după tine, dar te-aș vrea oricând
Oriunde și oricât
Și nu știu să joc șah, ți-am spus că vreau să mă înveți!
Dar n-ai mai apucat. Și totuși gândurile mele nu știu să joace șah
În schimb, gândurile mele îți cântă la acordeon în fiecare clipă
Iar sunetul nu îl auzi, ești prea departe și se transformă
Zi de zi, în tutunul pe care-l arzi și tragi însetat.
Hai să dăm pionii la o parte, baby!
Pionii sunt flăcările încă aprinse din trecut
Hai să le stingem! Cu apă neîncepută sau cu saliva noastră
Vreau o altă poveste nouă, acum!

Vreau să simt cu buzele-mi moi și ude de plăcere
Trupul tău înmuiat în sângele ce-ți curge-n vene
Ce l-aș bea în fiecare dimineață amorțită de cine știe cine
Să renaștem din nou și ca niciodată un orgasm din multe sărutări nebune
Și vreau să te însiropez cu sucul meu îndulcit cu miere
Să ne transpunem pe o insulă pustie, doar noi doi și un nisip pe piele
Și soarele să ne hrănească simțurile, să ne dorim să se oprească timpul
Plăcerea ta să curgă ca o cascadă peste mine
Sau ca o ploaie de stele, comete și de toate
Știi că sunt egoistă și nu-mi pasă de nimeni, doar de tine
Și ca să închei cu această suferință demult iertată
Te anunț, ca avem un copil ce s-a născut deja, din jocurile noastre
Și numele i l-am ales doar eu, dar vreau să îl hrănești și tu
Pentru că e prezent și lângă tine și lângă mine
În același timp
Și el se numește, se află și este: instinctul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...