marți, 4 martie 2014

Acum

Aș vrea să îți dorești
Să mă cunoști mai mult
Și poate acum o să te întrebi:
De ce?
Nimic din ceea ce părem
A fi nu suntem.

Nici în iubire sau război
Nu vreau să îmi ascund tăcerea.
Și cel mai rău moment pierdut
E nedreptatea ce s-a ivit
În noi.

Simțurile mi-au devenit goale,
Strâmbe și incolore,
Amare și prăfuite,
Ca niște sticle și pahare
Sparte și uitate într-o magie.

Doar timpul mi-a devenit sosie
Și parcă mă face să zâmbesc
Cândva uram să aștept
Dar totul are un preț și îl plătesc.

Cu vorbe fără sens, cu gânduri fărâmițate
Și cu neștiute fapte
Așa se întâmplă poate
Când cred că nu am suficientă dreptate.

Plătesc! În monezi de tristețe
Nu e ceva nou.
Până și ploaia de afară
Mă susține sau mă ține
Acum de mână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...