joi, 6 martie 2014

Mă simt



Mă simt ca într-un peisaj
De iarnă
Puțin îndepărtată
Ca într-un tablou din sticlă
Cu o barcă pe un lac
Și o ceață pe o casă.

De fapt, e un tablou
Pe un perete alb
Ce mă privește atent
Și nu mă-ntreabă
De ce mă uit la el.

Mă simt cam tristă,
Părăsită și răpită
În casa de pe lac
Și barca mă așteaptă
Să mă conducă
Într-un sat tribal.

Era un vis și m-am trezit
Și am adormit la loc.
Și am visat din nou
Eram departe
În altă lume poate.

Stăteam legată
Într-o cușcă..
Și în jurul meu pluteau
Baloane de săpun
Cu toate dezamăgirile
Și tot ce am pierdut.

Și era întuneric, lună plină
Lupii parcă se auzeau
Gonindu-mi amintirile
În neant.
Și mă simt la fel
Tristă, părăsită și răpită.

Răpită de trecut
Părăsită de prezent
Și tristă într-un nou început.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...