sâmbătă, 29 martie 2014

Îți spun: Adio!

Și asta sunt...
Mă zbat, tresar,
Îmi ascult inima bătând în zadar,
Dar mintea mă avertizează
Că e un alt joc, să-l fac să dispară.
Și nu e ușor, dar mă îmbăt să uit
În fiecare seară, să spăl un trecut
Ce-mi face rău și vreau să se dizolve
Ca o pastilă ce se topește
Într-un pahar cu apă amară.
Și nu-i ușor, să nu mai cred
Într-o amintire rară ce m-a salvat de la înec
Chiar dacă acum mă îmbrac în negru
Dar asta sunt, trăiesc, privesc și cad
În liniștea durerii, înfrângerii și a ta uitare.
Și ăsta e ultimul cuvânt,
Ultima strigare și ultima poveste
Ultima întâmplare,
Ultimul dans al gândurilor oarecare
Cu tine, tu, ție,
Îți spun: Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...