marți, 22 iulie 2014

Am ales...


Am ales de pe o tavă
O cariocă, o umbrelă și o țigancă
Carioca să-mi coloreze visele
Umbrela să mă țină strâns de mână
Și țiganca să-mi vrăjească soarta.
  
Am ales până acum...
Să ard amintirile prea vechi
Și amintirile frumoase, dar negre, sudate
Să spăl cuvintele strâmte
Să renască în veșnicia clipelor mărunte.
  
Am ales ieri...
O zi ca mâine
Într-o ceață de fum roșu
Să-mi danseze privirea
Cu zâmbetul într-un ecou
Din adâncul sufletului meu.
  
Am ales azi...
Prezentul prea sumbru și rece
Ce înnoată în marea zilelor pustii
Și doar un val să-l mai trezească
Și să-l aducă la malul prezenței mele
De nicăieri.

Aleg acum...
Liniștea și aura mov
Ce le posed și într-un cântec
De vrăbii să admir jocul stelelor
Și să tac din nou ca-ntr-o poveste
Despre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E sâmbătă azi

Toată lumea își caută iubirea Eu îmi caut timpul E ultimul joc! E ultimul timp dezgolit,  Prea pătruns în neant.  Presez orele, secunde...